Thursday 15 January 2015

ลาก่อน! bye-bye thailand

Akhirnya ride solo Advanture kancanaburi akan melabuhkan tirainya... Perjalanan berbaki 4++ km tp dalam Malaysia le..so gambiran pun xbanyak le..routine harian dipagi hari..jam 8.30 aku dah check out & Masuk border...
1st pitstop di jitra...mcm terbaik Je ni...newbi mcm aku ni selalunya akan stop di sini...
Nin dia mai katam map tp aku suku kitab ja xleh grad lg...Abg eid Otai overlander yg x lokek ilmu mengembara...tq sudi memberi tunjuk ajar...
Mai skeping lg bg nampak clear skit tok guru mengembara bermotorsikal...& tq belanja breakfast...
Aik terbalik aku ni tok guru belanja anak murid...
 Last pitstop..tunaikan kewajipan dulu..akhirnya solo Advanture ride kanchanaburi melabuhkan tirainya... Tq buat teman sepermotoran yang sudi menurunkan ilmu pengembaraan solo..makluman route,Rakan 2 blogger yang banyak membantu..keluarga tercinta yang memahami minat aku..see u next ride....

No comments: