Friday 27 September 2013

first day at krabi...

Good morning krabi.....

early morning bangun usha2 skit sekitar hotel ni.....rupanya x ramai yang duk sini ktorang dengan mat saleh 3 family couple & 1 family dari ipoh berkereta...bro tu dah 2 malam kat sini so pagi-pagi ni dia nak gerak ke phuket plk......

memang terbukti jentera sym boleh sampai sini scooter terbaik....sebab aku dulu pun bersama jentera yang sama sampai sini...apa pun kt alas perut dulu la ye....kedai ni mmg penoh orang malaysia......

menjadi pilihan ramai....memang terbaik bubur + telur separuh masak + black Paper + kicap = murbelessss... pg ni badan ada sikit x sedap so lepas breakfast aku stay kat hotel je x follow geng pusing pulau + snowkeling ++++.....

Dalam kul 10.00 lebih aku terjaga tidur & badan ok skit lepas pekena panadol siam...tdo sat bangun rasa mcm segar bugar skit...time to tayar golek solo jalan-jalan pusing 2...

lama jugak masjid ni nak siap mungkin kekurangan dana untuk disiapkan....

ini kalau buat chili crab ni 1 kampung makan x abis.....

ade ke member aku kata train??? ni bukan ke....yang padatkan jalan raya tu.....

 awal sangat kot kedai pun banyak tutup lg le.....


pemandangan pantai memang cantik lepak sambil2 pekena air bateri  & berasap....



 aktiviti penduduk tempatan main burung....mcm mana dia punya pengadilan aku pun x tau...bising bunyi burung,,,tgk suara yg mantap..pitching xlari kalau lari pun dapat kejar kot...


diaorg pusing2 naik long tail boat....

dah2 jom2 on the boat ...

balik......banyak koje lagi ni.....



No comments: